grafický návrh
vizitiek

Vytvoríme grafický návrh vizitky

vytvoríme grafický návrh vizitky, podľa požiadaviek. Ty a náš grafik spoločne pri počítači. pracujeme naozaj rýchlo. do hodiny máš nové vizitky hotové!

objednať grafiku

aké vizitky navrhujeme?

vizitky sú všelijaké. od obyčajných, jednoduchých až po zložité, grafické, či tlačiarenské skvosty na rôznych exotických papieroch so štruktúrou. niektoré majú zaoblené rohy, vyseknuté v divných tvaroch alebo laserom vylejzrované (vylaserované) ornamenty divných tvarov. potom môžu mať zlaté, strieborné, alebo pod UV svetlom žiarivé texty, logá a sú na tmavých papieroch. nakoniec je tu ešte parciálny lak s extra ďalšou grafikou v novej vrstve. a nezabudla som ani na 3D vylisované hrboľaté obrazce, loga, erby, znaky a podobne. a taktiež sendvičové vizitky s farebnými hranami.

teraz to celé prepíšem tak, aby to bolo jasné každému, aké vizitky môžu byť:

  • plnofarebné, iba jedna farba
  • zlatá farba, strieborná farba, pantonne
  • oble rohy, vysek rôzneho tvaru, laserové vyrezávanie vzorov
  • jednostranné, obojstranné
  • parciálny lak
  • embosované
  • štruktúrované papiere
  • farebné hrany

no a my toto všetko netlačíme :-(

a čo tlačíme? aké vizitky vieme vyrobiť na počkanie? tak sa pozri ešte raz na bodkovaný zoznam a všetko to, čo som napísala hrubým písmom vieme. čiže plnofarebné, jednostranné alebo obojstranné vizitky na štruktúrovaný papier.

a za koľko?

vytvoríme grafický návrh vizitky aj na počkanie priamo v našom grafickom štúdiu, kde môžeš byť prítomný aj Ty a hneď hovoriť, čo sa Ti páči a ako to máme navrhnúť. máme tieto ceny:

  • jednostranná vizitka = 30 eur bez DPH
  • obojstranná vizitka (zadná strana grafická) = 45 eur bez DPH
  • použitie QR kódu = +5 eur bez DPH

pozri si ukážky vizitiek, čo vlastne myslím.

jednostranná vizitka 30 eur bez DPH
jednostranná vizitka 30 eur bez DPH
obojstranná vizitka 45 eur bez DPH
obojstranná vizitka 45 eur bez DPH
QR kód na vizitke +5 eur bez DPH
QR kód na vizitke +5 eur bez DPH

čo obsahuje dobrá vizitka?

dobrá vizitka obsahuje iba dôležité kontaktné udaje.

nesnaž sa napchať na vizitku všetko. sidlo firmy, prevádzku, 2 telefónne čísla, vlastnú adresu, IČO, atď. nechaj len to najdôležitejšie. ak máš uvedené dve emailové adresy, na ktorú Ti mám napísať? mám si vybrať? nie. vždy iba jeden email, jeden mobil.

musiš určiť, čo je dôležité. ak máš prevádzku kaviarne, daj na vizitku adresu kaviarne, aby tam ľudia mohli prísť. ak máš internetový obchod a zasielaš tovar kurierom, dôležitý je web e-shopu. ak si youtuber, či facebookár, daj si tam link na socialne siete, pretože nikoho nezaujíma, že bývaš v petržalke.

logo a korporátna grafika

ak máš už vytvorené logo firmy, poprípade celý dizajn manuál, poznáš farebnosť a chceš mať vizitku v korporátnej grafike, tak je grafický návrh jednoduchý. pošli nám všetko, čo máš k dispozícii a my urobíme nový návrh vizitiek. alebo môžeme upraviť iba ten pôvodný. veď aj vizitka sa vyvíja, nemysliš? sem-tam ju treba vylepšiť, aby si ju opäť mohol odovzdať aj tým ľuďom, ktorým si už vizitku odovzdal. takto aspoň oprášiš svoje kontakty!

nemáš logo? nevadí. vytvoríme logo podľa požiadaviek. pozri na stránku nášho grafického štúdia www.llstudio.sk :-) robíme parádnu grafiku. (ehm... , no aspoň sa snažíme)

má mať vizitka QR kód?

má mať vizitka QR kód?

moje odporúčanie? určite áno. v QR kóde schováš veľa informácií. môže tam byť vCard - elektronická vizitka, ktorá obsahuje:

  • meno, priezvisko
  • pracovnú pozíciu
  • názov firmy
  • adresu firemnú aj domácu
  • telefón pracovný aj osobný (vidíš, tu môžeš uviesť dvojité kontakty)
  • web
  • emaily
  • dokonca aj link na fotku
  • a mnoho dalšieho ... pozri, čo sa píše na wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/VCard

je to divné, ale je to tak, že sa v šachovnici čierno-bielych štvorčekov QR kódu môže skrývať toľko údajov. a QR kód zaberá len okolo 15x15mm, čiže plocha je naplno využitá.

nesprávne použitie QR kódu je, ak je v ňom jednoduchý link, napr. www.llstudio.sk. takúto adresu skôr napíšem ručne, ako sa mám babrať so skenovaním QR kódu. a práve kvôli tomu si ľudia myslia, že je táto technológia neefektívna.

ovela lepšie využitie je, ak sa v QR kóde skrýva dlhý link napr. link na YouTube video https://www.youtube.com/watch?v=rXd_dgil7Gw - toto už vyžaduje otrockú sústredenosť, aby si url správne prepísal, že?

QR kód môže mať grafický rámček alebo logo a je na prvý pohľad jasné, čo sa stane po oskenovaní. skús si to, všetky QR kódy sú funkčné :-)

QR kód

vzory vizitiek

(pozor, tu nenájdeš templaty, pripravené grafiky vizitiek, kde len zmeníme meno, telefon, email ... prečo? lebo my tvoríme iba jedinečné vizitky)

pripravili sme jednoduché vzory vizitiek, pre všetkých, ktorý ešte nemajú svoju korporátnu vizitku vytvorenú. toto ešte nie sú návrhy. je to iba kompozícia vizitky, ako asi by mohli byť usporiadané kontaktné údaje a QR kód. väčšinou je to týchto 5 časti:

  1. logo
  2. meno, priezvisko + pracovná pozícia
  3. údaje o firme
  4. kontaktné údaje na osobu
  5. QR kód

samozrejme návrh vizitky tvoria ešte ďalšie prvky. napríklad obrázok, podkladový background obrázok, grafické elementy, rôzne čiary, plochy a podobne. a ikonky! na tie nemôžeme nikdy zabudnúť. ikonky ako adresa, telefón, či obálka sú už dobre známe piktogramy a pomáhajú vizuálne určiť, o aký údaj sa jedná.

vizitku môžeš mať jednostrannú, alebo obojstrannú. jedna strana jej kontaktná, plná údajov, druhá strana môže byť imidžová s logom, prípadne QR kódom, ak sa nezmestil na prednú stranu. snažíme sa navrhovať vizitky tak, aby predná strana vizitky bola svetla a zadná strana farebná, inverzná, imidžová s bielym písmom. tým dosiahneme efekt jing-jang a je to pekné.

ak nemáš vizitku v PDF, pozri si dôkladne usporiadanie jednotlivých údajov na vzoroch vizitiek a pri objednávke, prosím, uveď číslo vzoru. tvoju vizitku navrhneme na mieru, nie podľa šablóny. vizitky by mali byť jedinečné. mali by mať tému, príbeh, mali by zaujať. ak chceš, prezri si aj vizitky zo sveta a možno získaš inšpiráciu. alebo si pozri naše návrhy vizitiek, ktoré sme reálne vytvorili a vytlačili pre našich klientov.

objednávka
grafického návrhu

ak máš záujem o grafický návrh vizitky, prosím Ťa, vyplň nám všetky údaje, ktoré chceš mať na vizitke. čo nechceš, to nechaj prázdne. vizitku vytvoríme a pred tlačou Ti zašleme ukážku. a potom už len urobíš objednávku na tlač.

a cena grafiky? 30 eur bez DPH za jednostrannú, 45 eur bez DPH za obojstrannú vizitky a +5 eur bez DPH za použitie QR kódu. cena za tlač? podľa objednávky ...

grafika - vzor

ktorý vzor sa Ti páči?
zadaj číslo vzoru vizitky
aká má byť farebnosť?
napíš farby, aké sa Ti páčia
vizitka má byť obojstranná za 45€ bez DPH alebo jednostranná za 30€ bez DPH?
odporúčam, využi obé strany vizitky

kontaktné údaje

zadaj meno a priezvisko
ak máš nejaký titul, napíš aj ten
akú máš pracovnú pozíciu?
žeby CEO? :-)
zadaj email
napíš ten email v správnom tvare
zadaj číslo telefónu
vo formáte +421 (0)9xx xxx xxx
je to firemná vizitka?
napíš názov firmy
máš firemné logo, obrázok, inšpiráciu?
použili by sme to pri návrhu
zadaj poštovú adresu
v tvare: Ulica 100, 800 00 Mesto
zadaj webstránku
určite s www., lebo sa to lepšie číta

QR kód

chceš na vizitke QR kód? + 5€ bez DPH
určite začiarkni áno :-)
čo má obsahovať?
najčastejše elektronická vizitka - vCard, ale ak nevieš, poradíme

perfektné, už len vypíš svoje kontaktné údaje a odošli. hotovo!

email
zadaj adresu, kde Ti môžeme emailovať
mobil
napíš telefónne číslo, aby sme Ti mohli zavolať
kto si?
ak chceš, môžeš sa nám predstaviť
kde robíš?
zadaj názov spoločnosti

odoslaním súhlasíš s VOP + GDPR a basta ;-)

Liliana Lozettová - virtuálna asistentka v digitálnej tlačiarni
Liliana Lozettová - virtuálna asistentka v digitálnej tlačiarni

a čo bude ďalej?

ak odošleš formulár napíšem Ti podrobný email s objednávkou, ktorú záväzne potvrdíš a pošleš nám súbor PDF na tlač. ďalšia komunikácia už bude cez email alebo mobil.

vizitky zo sveta
pre inšpiráciu a pobavenie

vizitka

vizitka rozvodového právnika

všimni si, že vizitka je v strede naperforovaná, čiže sú tam urobené dierky pre odtrhnutie. veríme, že keď prídu rozhadaní manželia do kancelárie tohto právnika, pri odchode im obom dá iba JEDNU vizitku. základné kontakty - telefónne číslo a email su na obidvoch stranách rovnake. no a finta je v tom, že vizitka pomaha zmieriť oboch partnerov. ak ju roztrhnú a každý si zoberie jednu časť, je po manželstve :-(

vizitka

vizitka pre osobného trénera

táto vizitka taktiež využíva perforáciu a odtrhnutie. a odtrhuje sa z nej tučné brucho ;-) je to vtipné. všimni si, že na fotke je zákazník, nie trener. grafika je vymyslená tak, že postave chýba hlava a telo nie je jednoznačne identifikovateľné, takže sa klient môže identifikovať s fotkou na vizitke. ak si aj Ty tučný, tak to kludne môžeš byť aj Ty, hehe... samozrejme si vieme predstaviť, že existuje aj vizitka s obéznou ženou, ktorá sa chce zbaviť brucha. akuráť tam môže byť problém, čo s prsiami? tie sa odseknú trocha tiež? či nie? ale verime, že by túto skutočnosť grafik elegantne vyriešil. no a ako to funguje? na rozdiel do vizitky rozvodového právnika, chceme odtrhnúť prebytočnú časť vizitky a aspoň troška môžeme oklamať mozog, že sme to tlusté a škaredé brucho zhodili. no nie?

vizitka

vizitka pre vináreň

je veľmi dobré, ak sa vizitka nejakým spôsobom prepojí s produktom alebo službou, ktorú daná spoločnosť, či jednotlivec ponúka. na tejto vizitky vidiš, ako dodatočne po vytlačení sa na vizitkách zanecháva otlačok z vínového pohára. áno, dalo by sa to urobiť aj tak, že sa odtlačok červeného vina od pohára vytlačí priamo na vizitku. ale už potom chýba ta realistickosť. preto zašpiniť vizitky od vina dodatočne je skvelý nápad. a pri odovzdávaní vizitky kludne môže skĺznuť reč na tie otlačky. klient si potom oveľa lahšie zapamätá túto vizitku, pretože sme mu poskytli príbeh = vizitky s otlačkami vína. geniálne.

vizitka

vizitka pre firmu s dlhyyyýyyym logom

logo firmy na tejto vizitke je také veľké a dlhé, že sa nezmestilo na jednu stranu vizitky, tak pokračuje na druhej. ktorý klient by toto dovolil grafikovi urobiť? a pritom je to ultra moderne a nadčasové. čistý dizajn. minimalistický a zaujímavý. ako sa volá vaša firma? bespo? - nie, bespoke, len sa nam to tam nezmestilo, tak si pozrite aj druhú stranu. a príbeh je na svete. chapeš? príbehy sa pamätajú. príbeh ťa robí zaujímavým. skús to aj Ty s Tvojou novou vizitkou.

vizitka

vizitka pre kvetinárstvo

tentokrát vizitku skladáme, podľa pripravených čiar, skladáme do kytice. asi musia byť vizitky pripravené v poskladanom stave a tak sa odovzdávajú. pochybujem, či by si vôbec niekto poskladal vizitku sám. alebo? teraz ma to napadlo, je dosť pravdepodobné, že majiteľ kvetinárstva priamo pred klientom poskladá vizitku do kytice a takto odovzda klientovi. a ak to je žena, verím, že bude milo očarená. veď dostala kvietok. a to máme my, baby, radi. veď aj ja chcem sem tam kvetinku, aj od cudzieho muža, keď ten môj na to večne zabúda.

vizitka

vizitka pre cvičiteľku jógy alebo pilatesu

alebo pilatesa? no neviem to asi správne vyskloňovať, takže sa radšej pozrime na samotnú vizitku. tá ma v sebe dve diery, do ktorých sa zmestia prsty. a tie prsty sú nohy!!! i keď je poloha cvičiacej ženy krkolomná, táto finta s dierkami a prstami by sa dala vhodne využiť aj pre nejaké iné fotky. veď si skús pozrieť hneď teraz na svoje dva prsty, pohýb s nimi, predstavuj si, že sú to nohy a tiež Ťa možno niečo napadne. (dúfam, že len vrámci slušnosti). mňa napadol tanec. vizitka by vyzerala takto: v hornej časti by bola fotka tanečnice, ale nohy dole by jej chýbali. tam by sa prestrčili prsty a huolá... vizitka tancuje sama. a Teba čo napadlo? napíš nám to na info@digitalnatlačiareň.

vizitka

vizitka pre programátora alebo bezpečnostného technika

alebo pre niekoho, komu je šifrovanie údajov blízke. pokiaľ nemáš šifrovaciu tabuľku, to je tá sivá s okienkami, nevieš zistiť, ktoré písmena sú pravé a ktoré nie. nevýhodou tejto finty je tá, že sú potrebné dve časti - mriežka + vizitka. ináč, mriežka sa dá otočiť aj opačne a už kód nebude fungovať. a ak by bola vizitka tvorená do formátu štvorca, tak to by už bolo 4x2, čiže 8 rôznych kombinácií, ako priložiť mriežku k vizitke. takto by sa mi to viac páčilo. a možno by som ešte domyslela celú vizitku tak, že by bola iba jedna, veľkostne 5x10 cm (alebo 4,5x9), čiže z dvoch štvorcov. vizitka by bola v strede naperforovaná, tak ako vizitka rozvodového právnika. na ľavej strane by boli zašifrované písmená, znaky a číslice. na pravej strane by bola mriežka na odtrhnutie. tak by to malo význam. tu máš vizitku. čo? ničomu na nej nerozumieš? tak si odtrhni mriežku a skúšaj rozkódovať moje kontaktné údaje. sjupr!

vizitka

vizitka pre čajovňu

taký jednoduchý nápad, vytlačiť vizitku na čajové vrecúško a rozdávať tak čaj aj kontakty na čajovňu. fakt zaujímavé a jednoduché. je to už rovno testovací produkt. ochutnaj náš čaj a potom príď k nám do čajovne si trochu posedieť a zrelaxovať. no obávam sa, že na Slovensku to bude takto: a... ehm, nemôžete mi dať tých vizitiek viac? čo ja viem, celú krabičku? keď sa rozdáva, treba brať. a piť.

vizitka

vizitka pre mačku

no dobre, nie pre mačku ale pre hocikoho. táto vizitka sa mi páči, pretože je výsek, ale ten výsek je tak pekne dokomponovaný v grafike, že tvorí nádhernú kompozíciu, celok, ktorý do seba pekne pasuje. všimni si mačkin chvost. ak trčí na pravej strane vizitky. táto grafická finta sa da využiť všelijako. ale tu je to pekne zladené aj s výsekom. krivka chvosta plynule prechádza do krivky výseku. pekné. veľmi pekné. aj v logu je opäť chvost, že? si si to ani najprv nevšimol, alebo nevšimla, alebo nevšimlo, ak si google bot a indexuješ práve túto stránku.

vizitka

vizitka pre grafika, maliara, kresliča

no proste pre toho, kto je taký frajer, že nakresli, či skôr načmára vizitku priamo na mieste pred klientom a takto mu to odovzdá. zároveň sa predvádza, čo všetko vie dosiahnuť. príbeh ako zaujať je OK. ale ak si aj Ty grafik a chcel by si takúto vizitku vyskúšať, odporúčame Ti, aby si si dokonalo nacvičil, čo chceš na vizitku naškicovať. musíš to mať pripravene. tiež si všimni, že na vizitke sú už nejaké údaje vytlačené. nemusíš tam kresliť a písať všetko. mobil, email, web, možno aj Tvoje meno by si tam už mohol mať predtlačené a šmykol by si tam len nejaký slogan, nejaký odkaz, niečo šup šup, rychlo. ale pekne, aby si zaujal. ak túto vizitku skúsiš zopakovať, prosíme, odfoť ju a pošli nám ju. alebo vieš čo? príď si k nám vytlačiť základ, na ktorý budeš kresliť. čo Ty na to? dáme Ti zľavu 20% na tento typ vizitky.

vizitka

vizitka pre kaderníctvo, alebo holičstvo

vizitka je vyseknutá a v dolnej časti imituje hrebeň. jasne, že sa ňou nik nebude česať. ale je tu snaha o to, ako zladiť službu kaderníctva a vizitky. a dať to celé do nejakého príbehu. už si viem predstaviť, ako na výstave Image Look Incheba Bratislava (to som si vymyslela, asi taká výstava nie je!) pobehujú hostesky s vizitkami = hrebeňmi a kričia na návštevníkov: haló slečna, ste nejaká strapatá. tu máte hrebenček, učešte sa, prosím. a vy pane, haló pane... aha, ste plešatý, tak nič.

vizitka

vizitka pre web dizajnéra alebo SEO odborníka

na vizitke je screenshot z google search. zaujímave odprezentovanie, ako google vyhľadá firmu, resp. stránku a čo všetko na nej zobrazí. chceme tam mať web a mobil, prípadne adresu. tiež názov firmy a nejaký stručný popis. samozrejme na vizitke môžeme navrhnúť všetko. finta je v tom, aby sa aj google pri vyhľadávaní správal úplne rovnako, ako je to vytlačené na vizitke. a to už chce odborníka. čo bude v title čo bude meta name="description" .... náš web reaguje na slovičko "vizitky" alebo "tlac vizitiek". možno by bolo oveľa zaujímavejšie, ak by na vizitke bol vytlacený iba formulárový chlievik, v ňom napísané jedno, dve alebo trojslovíčko, potom už len button hľadaj - search. no a logo google a grafika dookola. ale celé bez výsledkov. veď nech si to klient sám vyhľadá, ak sa o nás zaujíma, že? no ale potom by seo muselo fungovať, aby neklikol na konkurenciu. vieš, čo? dám Ti úlohu. skús napísať do google niečo, aby vyhľadal len jeden výsledok. skús to. nejde to.

vizitka

vizitka pre predajňu, či výrobcu nábytku

tento krásny efekt využitia skladaného papiera, pomocou ktorého sa tvoria 3D obrázky, ako v starých knižkách, či už rozprávkových, alebo náučných. úplne najjednoduchšie zloženie a fuk = je z toho sedačka. tak ani nič viac netreba vymyšľať. všetko iné by sa pokazilo. výroba tejto vizitky je trochu zložitejšia. o narezanie dvoch častí nejde. ide o ten big, ktorý je raz na jednu stranu, raz z opačnej strany. čiže raz sa to musi zatvárať do vnútra, raz do vonku. viem, viem, bigy funguju aj tak, aj tak. ale predsa je tam problem s čiastočným bigom, že nie je po celej šírke ale len v tej časti opierok v pravo a v ľavo. vidíš to?

vizitka

vizitka pre realitnú kanceláriu, či realitáka s nehnuteľnosťami

veľmi zložitá vizitka. otvára sa a zatvára a pritom vytvára 3D domček, čo v podstate môže byť hocičo. nemusí to byť len pre realitku. grafika môže byť rôzna. ide o ten efekt. je to zaujímavé a klienta týmto rozkladacím efektom môžete pobaviť. ale či až nie príliš.

vizitka

vizitka pre firmu, ktorá predáva lístky

ako je ticketportal, predpredaj alebo naša kamarátska firma inviton.eu (toto je reklama :-) miesto vizitkovníka majú chalani vo vrecku rolku vizitiek v tvare lístka a odtrhávaju a rozdávajú. opäť spojenie atmosféry z kina, divadla, či koncertu, ktorý každý pozná s vnímaním vizitky. tak a toto je posledná vizitka, ktorú dnes popisujem a už idem domov. padla. predstavenie sa skončilo. fin.

späť na hlavnú stránku

digitálna tlačiareň